
Goede winkels zijn de smaakmakers in een winkelstraat!
Maar wat maakt nu dat jouw winkel die magische aantrekkingskracht heeft waardoor voorbijgangers er gewoon niet aan voorbij kunnen lopen? Waarom komen mensen telkens weer graag terug naar jouw winkel?
Wat zijn vandaag de dag de geheime ingrediënten voor een succesvolle winkel?
Vroeger waren dat de beroemde 5 'P's'. Iedereen kent ze wel.
Plaats, Product, Prijs, Promotie, Personeel. En ook nu zijn deze P's nog steeds van groot belang. Maar nu zijn er nog een aantal belangrijke smaakmakers bijgekomen met een B
We zetten ze graag even voor je op een rijtje.

Beleving, Klanten hebben bijna alles al eens gezien en alles al eens meegemaakt. Ze willen als ze jouw winkel hebben bezocht thuis komen met een verhaal, een nieuwe ervaring!

Boeien, Klanten willen geboeid worden door wat jij en jouw team te vertellen hebben. Wie zijn jullie en waar sta je voor? Wat maakt jou en jouw winkel bijzonder?

Betrokkenheid, Hoe betrokken zijn jij en jouw team bij jullie klanten? Wat doen jullie om die klanten ook actief bij jullie winkel te betrekken? Klanten willen zich graag speciaal voelen in jouw winkel, maar hoe pak je dat aan?

Binden, Hoe bind je een klant aan jou en jouw winkel? Hoe zorg je ervoor dat die klant telkens weer graag terugkomt? Hoe maak je die klant bij wijze van spreken verslaafd aan jouw winkel?

Bijzonder, Waarom zou een klant nu perse naar jouw winkel moeten komen? Wat maakt jouw winkel bijzonder? Wat wil je graag dat mensen over jouw winkel vertellen aan anderen en hoe oefen jij daar invloed op uit?

Blurring, Welke slimme combinaties van producten en diensten kun je maken om jouw winkel nog aantrekkelijker te maken? Blurring is hot! Maar hoe voorkom je dat blurring tot gevolg heeft dat klanten jouw winkel niet meer snappen?

Bezorgen, Met name ouderen stellen zeker voor wat zwaardere of grotere boodschappen bezorging steeds meer op prijs. Hoe zou jij met bezorging jouw toegevoegde waarde voor de klant kunnen vergroten?
Dit zijn zomaar een paar smaakmakers die kunnen helpen om jouw winkel anders te maken dan alle andere. Als het jou lukt om jouw winkel echt uniek te maken dan heb je daarmee een enorme voorsprong op jouw concurrenten. Wij doen voortdurend onderzoek naar deze nieuwe smaakmakers en hun effect. Wil je eens sparren met onze experts om ook jouw winkel smaakvol uniek te maken? Bel dan vandaag nog voor een afspraak!